-Emmis! ♥ -

Har Jag haft sex idag ?

Du heter: Emma johansson.

Smeknamn: Fröken korv, tagge och bert.

Låt som när du är ledsen/sörjer till?Skinny love - birdy

Beroende av: Mina hästar och te.

Vad tror folk om dig? Att jag är en bitch som ligger runt med hela gråbo :)

Stämmer det? Ja såklart det gör...... Om ni inte tror mig kolla här....

Hur imponerar man på dig? Hm , vet faktiskt inte.

Brukar du skratta för dig själv? Hahaha , ja.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Vad ska du ha för matsäck imorgon  hahhahahahahahah"

Har du haft sex idag? Nooopppe

Hur svarar du i mobilen: Hallå.

Vem ringde dig senast?: Robert jansson :)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Fan vad jag är hungrig , ska vi åka till donken ?

Antal timmar sömn inatt? 9.

Sov du ensam? Ja tyvär. Har ju ingen kille .  buhuhuhuhuh

Brukar du komma i tid: Hahaha , nej är tidsoptimist

Hur känner du dig nu? Trött som fan , men lycklig för att det är skola imorgon.

Vanligaste färg på dina kläder: Rosa , svart och vit.

Vad tycker du om fötter? Älskar sofias fötter , men annars hatar jag.

Vad saknar du: Att ha någon att gosa med :(

Hade du en bra kväll igår: Den var grym.

Favorit dryck på morgonen: Mjölk och te.

När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 23- 01

Är du blyg?: JA

Sysslar du med någon idrott? Jag rider ? ;)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vetfaktiskt inte.

Har du spytt offentligt: Faktiskt inte..... ? ;)

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Kissa när folk ser på. :D

Är du nöjd med ditt liv? Ja, Just nu är jag det :D

Är du bortskämd? NEJ?????? ;)

Vad gör du i morgon: Origenterar (stav) i skatås hahahahaha

Vad är det värsta du vet?Folk som är falska .

Har du bra vänner och äkta vänskap? Såklart att jag har .

Vad är det finaste du fått? Hm , denna var svår. ;)Men det är nog mina hästar och min dressyr sadel som pappa köpte till mig för 19 000 :D

En speciell dag du minns? Minns många dagar :D

Du samlar på? Minnen.

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Sofia ofc..

När grät du senast? I torsdags .

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hm , köpa kläder och saker till mina älsklingar i stallet.

Vill du gifta dig? JA SÅKLART :D

Vill du ha barn:Tror inte det hahahha.

Är du musikalisk?: Lite kanske . Älskar musik !

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans? Jaa :D

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja

Biter du på naglarna? Ja tyvär :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0