-Emmis! ♥ -

MEEEEENN PALLLA GRÅBO FOLK!

Men herre lilla gud.
Asså jag orkar ju bara inte med folk.
Eftersom alla i denna äcklig lilla ort går bakom min rygg och pratar om saker och sprider saker som jag har gjort , måste jag bara '' försvara mig ''
Jag antar att en del vet om vad jag har gjort.
För det första gör alla misstag och någon gång gör man saker som man ångrar.
Har ni inget bättre för er än att dra upp saker så att ni måste dra upp gammla saker att prata om eller ?
Det ni pratar om hände i mars FÖRRA ÅRET.
HALLÅ ELLER ?
Sen har jag ju också fått höra att jag tydligen ska ha legat runt med hela gråbo.
Hahahha , aa jo visst.
BITCH pleace.
Om eddie räknas som hela gråbo så visst.
Men nu gör inte han det va.........
Jag har enbart haft sex med en peson så aaaa ?
Hur tänkte ni då ????!?!
Jag pallar inte att det kan vara så jävla intressant att prata om sånna här saker.
OCH NEJ JAG HAR ALDRIG PULLAT I CAM FÖR NÅGON!!!!!!
Men fortsätt ni prata om det om det nu är så jävla intressant.


Sen du tjejen då  som går runt och fortsätter sprida det här om mig.
Jag förstår inte vad du tjänar på det.
Men visst om du tycker det är kul så varsågod.
För eftersom jag inte umgås med er längre så är det lungt.
Jag klarar mig utan er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0