-Emmis! ♥ -

Dagens Ervinas.

God kväll i stugan. 
Kom  precis hem ifrån stallet. Gud vad jag älskar känslan av att ha häst igen. 
Alltid har man någoting att göra. 
Provet och körningen idag gick bra. Är verkligen inte långt ifrån körkort nu. Ska bara göra halkan på måndag sen
jäklar. ;) Drog till stallet med nästan en gång och där har jag varit fram tills nu. 
 
Idag valde jag att promenera med Ervinas. Han löshoppade lite enkelt för Kicki igår och imorgon ska vi träna. 
Så jag tänkt skona hans rygg lite genom att inte sitta upp, samt att vi inte vet hur bra sadeln ligger än. 
Promenade gick väldigt bra men jag fick mana på honom en hel del då han hellre gick på en lägre växel om vi säger så. För övrigt så goasde vi mycket i boxen och jag klippte hans man lite granna och fixade och donade. 
Allt är i sin ordning, vardagen är som den ska helt enkelt. 
Nu ska jag äta lite och sedan ska jag dra mig mot Partille igen. Puss haj! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0