-Emmis! ♥ -

Skadade nacken igår.

Gårdagens hoppträning gick jätte bra. Kände mig säker för en gångs skull.
Vi hoppade bana med svåra vägar. Det passar mig för då fokuserar jag mer på vägen än på hindret.
Men under sista rundan, på det sista hindret river hon och snubblar på bommen och jag flyger med en bumms i marken.
Jag slår i huvudet i marken och tappar andan.
Men allt gick bra och jag satt upp igen och hoppade några extra hinder utan några större problem. 
 
Men idag har jag så ont i min nacke och hals så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är 
värre nu än vad det var förut idag. Jag är som  vanligtvis emot värktabletter och sånna krämer mot värk,
var idag tvungen att både ta tabletter och krämer. Man blir helt handikappad när man har ont i nacken.
För jag kan knappt vrida på huvudet, så ont gör det.
Hoppas det är bättre tills på söndag.
För jag ska ju tävla då och jag pappa var och köpte ett par as snygga nya vita ridbyxor till mig idag och dem
vill jag ju gärna testa + att jag ska åka ner till farreberre! ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: MISS REBECCA - Ditt modemagasin på nätet

hoppas de blir bättre snart :)

2013-03-31 @ 11:45:36
URL: http://missrebecca.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0