-Emmis! ♥ -

Lägger min tid på annat!

Hejhå.
Hur är läget med alla er fina? 
Med mig har det vart bättre. Somnade vid halv 8 igår och vaknade halv 12.
Kände mig jätte konstig idag när klockan ringde. Huvudet var helt tungt och jag var helt svag.
Så jag stannade hemma idag. 
 
Jag ber om ursäkt för att bloggandet är som det är. Men någon gång kommer det att bli bättre
I PROMMISSEE! 
Men ska jag vara helt ärlig så har jag valt att lägga ner min tid på annat.
Jag spenderar mycket av min tid på hästarna just nu. Speciellt mycket tid på träning.
Ska rida div 2 nu i april och eftersom jag vill vara i topp då måste jag lägga ner mycket tid på det. 
Sen lägger jag min tid på min egen träning av min egna kropp och sen är jag faktiskt inte så mycket på datorn längre faktiskt.
Så ja. Ni får ha det jätte bra så hörs vi när vi hörs. Kanske i april när div 2 darar igång. 
Puss och haj! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0