-Emmis! ♥ -

kan inte sluta gråta.

Jag behöver verkligen sova nu. Har muntlig redovisning imorgon. 
Men asså det är så här..... jag har börjat kolla på OTH. Och det är så bra. 
Men jag blir så galen på  brooke och Julian, dem blir ju aldrig tillsammans igen fastän man vet att dem båda vill det.
I get so fakkin crazy on that. Och sen kunde jag inte sluta lipa när Hayleys mamma berättade att hon skulle dö.
Come on girl. Don't be such a geek.
Nej men seriöst. Jag är verkligen inte en sån person som ska börja kolla på serier.
Som i somras när jag kollade på ALLA 8 säsonger av desperate house wives. SERIUS?!? 
Har jag kommit in i en serie kan jag inte sluta. Dygna here i come! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0