-Emmis! ♥ -

Blir fan sur. Sluta vara så avundsjuk på mig oki?

hur kan du ha råd med massa märkessaker när du bor i ett helt ruttet hus? :s
 
Ja för att jag snor sakerna duvet. Hahhaha.
Antar att du bara är avis för att vi har råd med dyra saker och inte du och då måste du klanka ner på mitt hus. Haha. Fattiglapp.........!!!!!!! 
Orkar inte. Bara för att mina föräldrar har pengar så betyder det inte att man måste bo i det flashigaste huset. 
Visst det är inte fint på utsidan med det duger fan på insidan. 
VI har bott i detta huset ända sen jag föddes. Och vi gillar det och vill helt enkelt inte flytta där ifrån. 
Så snälla din fula äckliga anomyma sak , bara dra oki?
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Personen har ju fan aldrig vart inne i huset!!!
det är ju ändå insidan som räknas! Jävla idiot som bara är avundsjuk!
Lyssna inte på idioten!!! <4

2013-03-08 @ 13:23:59
Postat av: Rosita! <3

Döm inte boken efter omslaget som man brukar säga! Haha
Ni har ett jätte fint hus emma skit i alla som bara dömer <3

2013-03-10 @ 23:34:50

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0