-Emmis! ♥ -

Välkommen tillbaka Emma!

Oj det var ett tag sedan nu. 
Hej på er 7 läsare som fortfarande klickar er in på min blogg. 
Den regelbundna bloggningen har legat nere ett tag nu, enbart för att jag inte har haft lust helt enkelt.

Då kanke ni undrar vad som har hänt sen jag bloggade sist? 
Klart att ni gör det. 
Cymric har hunnit vara halt men hunnit bli bra igen, jag och sofia har ÄNTLIGEN bokat våran resa, vi har 
varit lite veliga med vart vi skulle åka och inte kunnat bestämma oss. Men det blev till slut Rhodos. 
Så den 14 Juli lyfter planet till rhodos med mig och Sofia i. 
Sen har min farfar hunnit fylla 90 år, jag har hunnit bli lite brun,
jag har hunnit festa, jag har hunnit få sommarlov, jag har hunnit bli kär (igen), jag har hunnit köpa mig
ett par nya solglasögon, jag har hunnit kolla på de vet du, vi har hunnit köpa en ny stor bil och jag har hunnit vara med mina underbara vänner! 
 
Nu är ju den stora frågan o jag kommer att fortsätta att blogga?
Vad tycker ni? Ja eller nej? 
Inte för att jag direkt bryr mig om ni inte vill att jag ska göra det. 
Blogga är ju faktiskt min grej. Så keep reading. 

Puss haj! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bröd

Fortsätt blogga!:)

2013-06-29 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0