-Emmis! ♥ -

Vad gör jag vaken?

Godmorgon. Känns lite små konstigt att lägga sig med datorn och blogga. 
Känns även lite konstigt att vara vaken så här tidigt.
Idag ringde klockan halv 8 och då var det bara att stiga upp.
Var tvungen att cykla bort till stallet och släppa ihop Juppe med sina nya sommarkompisar.
 
Just nu ligger jag i min säng och kollar på nyhetsmorgon med sofia snarkandes vid mina fötter.
Har precis ätit en mycket god frukost beståendes utav havregrynsgröt. 
 
Så vad står på Emmas schema idag då? 
Först ska jag bara ligga kvar och ta det lugnt i sängen. Sen måste jag bort till stallet och motionera 
båda mina hästar då min syster fortfarande inte kan rida. Efter det har jag inte så jätte mycket inplanerat.
Tror väl att jag och sofia hittar på något kul. Måste dock sova tidigt idag då jag rullar mot Falkenberg imorgon.
Ska träffa och bo hemma hos en facebookkändis under några dagar. Så det känns bra. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0