-Emmis! ♥ -

Sömn är för veklingar.

Ja men godmorgon får väl jag säga nu då då klockan slagit halv 7.
Jag har snart, om cirkus 1 timma varit vaken i ett helt dygn.
Som jag skrev igår så är min dygnsrytm rätt skev. Så jag tänkte
att jag skulle försöka vända tillbaka den på något sätt. 
Och eftersom jag inte kan somna tidigare än 3 - halv 4 så tänkte
jag att jag dygnar så att jag är vaken mer än ett dygn och sedan 
går jag och lägger mig runt 11 ikväll och går upp runt 10 imorgon bitti. 
Haha, nu har jag ingen aning om detta kommer att fungera.
But it's worth a try. 
 
Jag har hunnit med rätt mycket under natten faktiskt.
Har hunnit kolla på massa oc avsnitt och kollade precis klart på
ett 90210 avsnitt. Sen kom jag in från en skön cykeltur med för en stund sedan.
Cyklade ända till olofstorp och vände. Var tvungen att göra något så
att jag inte skulle somna då jag blev rätt trött av allt serie tittande.
Och det gick rätt bra faktiskt att cykla. Nu ska jag bara försöka hålla mig vaken resten av dagen.
Haha, vi får väl se hur det kommer att gå. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0