-Emmis! ♥ -

Mitt brutala serie kollande.

Jag har verkligen förvandlats till en riktig seriemännikska.
Ja ni läste rätt. Har kollat på alla möjliga olika serier.
Det hela började förra sommaren då jag bokstavligen låg inne
hela sommaren och kollade på Desperate housewives. 8 säsonger x 24 avsnitt.
Sen har det bara rullat på. DHW, One tree hill, Revenge, 90210, awkward och nu har jag börjat 
att kolla på O.C. Det värsta med mitt seriekollande är att det rubbar min dygnsrytm
så brutalt. Ligger vaken nästan bokstavligt talat till 5 minst varje natt och vaknar runt 2-3. 
 
Då kanske ni undrar varför jag brättar om vilka serier jag har kollat på och inte?!?!
Jo ni förstår så här ligger det till. Ville mer berätta det för er då jag vill att ni
ska veta hur otroligt häftig jag är som ligger inne och kollar på serier hela tiden. 
 
 
whähä. Bästa serierna helt klart
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0