-Emmis! ♥ -

Lite misslyckad är jag allt.

åhohoh. 
Detta kan ha varit en av dom värsta dagarna i mitt liv. Jag tror nog heller aldrig att jag har
varit så trött förut som jag var förut idag. Heliga makaroner säger jag bara. 
Jag måste säga att jag kännde mig rätt pigg när jag satte mig på bussen mot stan 11:40. 
Men väl på bussen höll jag på att slumra till flera gånger. Väl halvägs av resan böjade jag att må illa med.
När jag väl kom fram till stan och skulle gå och köpa biljett,  tror ni inte att jag har glömt mitt kort hemma
då? Så ingen resa kunde jag köpa där inte. Så det var bara att sätta sig på bussen hem igen. 
Och jesuspetter vad dåligt jag mådde under den bussturen hem. Huvudet dunka, kroppen värkte,
hjärtat slog hårt och illa som fan mådde jag.
Och när jag kom hem la jag mig direkt i sängen och somnade med en gång. Det kan ha varit bland det
skönaste jag har gjort i hela mitt liv. 
 
Men nu alla söta måste jag sätta fart. Ska göra ett nytt försök med att dra mig till farreberg nu. 
Och ifrån historian här ovan att dömma, så gick inte min plan riktigt som jag hade hoppats på tyvärr.
Buy the way, om ni vill veta tänkte jag vara ful och åka i mjukisbyxor. 
Men vem bryr sig egentligen. Länge leve mjukisbyxan! 
 
Puss haj! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0