-Emmis! ♥ -

VIll hellst inte visa mig offentligt idag.

Oh heliga makaroner.
Om 12 dagar åker jag till Rhodos. Jag vet inte om jag är riktigt redo för det här.
Men fyfan vad kul vi kommer att ha det.
 
Godmorgon på er mina fina små läsare.
Hoppas att ni har sovit gott och haft en bra morgon. Min morgon hade kunnat börja bättre.
Vaknade upp och kollade mig i spegeln. Gissa vad jag ser?
Jo, jag har fått en finne på min haka. Blev faktiskt och är fortfarande rätt ledsen över det.
Ni förstår, min hy har varit jätte fin nu ett riktigt bra tag. Så jag hoppas att den försvinner snart.
 
Idag ska jag och mandzor åka till ullared. Hon fick nämligen en iphone igår så hon ska köpa
lite skal till den och så. Sen ikväll vet jag inte vad som händer. Vi kan alltid hoppas på
att det händer något kul!
 
Puss haj! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0