-Emmis! ♥ -

Vad hände ens igår?

Vad hände ens igår? 
Haha. Hejhej. Ohjesus. Gårkvällen var helt jävla sjuk. Tror nog aldrig att jag har haft så kul någon gång.
Vet inte vad jag ska säga egentligen. Ja igår var vi ju då på solsida. Man var uppdelad i olika lag. 
Jag och saffe var med i team gul. Så skulle man göra olika grejer så fick man poäng. haha.
Jag och sofia stog på en scen och strulade inför alla på solsidan i 10 sek. Sen körde jag ett tequila race
mot en som jobbade där och gissa vem som vann? Jo jag! Så jävla grym.
 
Just nu mår jag rätt dåligt men det blir bättre. Ska på poolparty idag klockan 12 och sen ska vi till grabbarna
grus ikväll. Börja tidigt ska man göra. Bara det att vi har supit upp alla pengar. Tur som fan då att det
är fri bar i 3 timmar. 
Puss haj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0