-Emmis! ♥ -

Tagit ur min tungpiercing.

Jag har bränt mig i ansiktet. Det svider och det gör riktigt riktigt ont. 
För övrigt är allt rätt så bra. Åker till falsterbo i övermorgon och sen 
kommer det gå galet fort fram tills den 14:e. Jävlar vad jag är taggad.
Rhodos 2013 kommer att äga! 
 
Har väl inte direkt något viktigt att skriva och inget intressant heller för
den delen. Ska väl snart sova. Denna dagen har sugit rätt hårt faktiskt.
Vill bara att det ska vara över så fort som möjligt, faktiskt. 
Just det. Tog ut min tungpiercing idag med. Har funderat på
det ett bra tag nu och idag tog jag steget och gjorde det. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0