-Emmis! ♥ -

Spelade fotboll med kändisar igår.

Hejhalli på er, campar'N här. 
Förlåt för dålig bloggning igår men det finns inte alltid internet och jag hade annat för mig.
Igår när vi kom ner gick vi direkt ner till havet och låg där och solade. Somnade ju som jag skrev.
Efter havet körde jag och pappa mot trelleborg och handlade. Eftersom jag har packat ner alla mina
sommar kläder i Rhodosväskan så stannade vi även på MQ så att pappa kunde köpa sommarkläder åt mig.
Senare på kvällen tog jag en tupplur och sedan hängde jag med Johanna, Elisa,
Wilma, Zac, Sandra och Emma. Jag spelade även fotboll med några ponnyakuten kändisar som 
bor på min camping. 
 
Och just det ja. Igår när jag solade och somnade i solen råkade jag bränna mig i solen. Det fulaste
var att jag somnade med solglasögon på mig. Så jag har fått den fulaste brännan i ansiktet ever. 
Haha, har två vita ringar runt ögonen. Ser förjävligt ut.
 
Tror att jag skrev förra året att husvagn inte var något för mig. Men efter att ha sovit en natt i denna
lyxvagnen kan jag lätt tänka mig att campa nästa falstebo vecka med. Hihi.
Fast då måste det vara en sån här snygg vagn och ingen skabb vagn. Annars kan det kvitta.
Puss haj! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0