-Emmis! ♥ -

Snart mot sjukhuset.

Godmorgon, god lunch och god eftermiddag.
Ligger ute på min altan nu och solar. Jobbar lite på brännan inför Rhodos.
Steker rätt gott ute just nu faktiskt. Det ända som saknas är lite mat. Har
ätit lite dåligt idag.
 
Imorse ringde klockan 11. Var inte det lättaste att gå upp
då, då jag somnade runt 5. Var ute hela kvällen igår och firade min bästa vän
som fyllde 17. Och när jag kom hem var det helt enkelt omöjligt att somna. 
Men tillbaka till imorse. Vid kvart över 11 var jag i stallet för att min underbaring 
till häst skulle få massage. Haha. Fan vad vi lägger ner mycket pengar pådem
där hästarna.
 
Ska ligga kvar är i solen ett tag till innan jag drar mig bort till bussen mot östra.
Usch. Jag avskyr verkligen sjukhus och läskiga läkare. 
Puss haj!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0