-Emmis! ♥ -

Snapchatta mig. Emmmmaaaass

Äntligen är jag hemma. Hade på mig klänning och prime idag. Inte dom mest optimala regnkläderna.
Efter många missade tåg och bussar så är jag äntligen hemma. Mötte upp min kära familj i partille
för att shoppa lite kläder till mig inför resan. Tack mammi och pappi!
Visar er dagens inköp senare. Nu ska jag dra min snygga röv bort mot latmasken saffe.
Hoppas på filmmys då jag är helt utomordentligt trött. Om ni har lust kan ni ju alltid snapa mig.
Emmmmaaaass . Är alltid social och skickar alltid otroligt snygga snapchattar.
 
Puss haj!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0