-Emmis! ♥ -

Något jag blir riktigt arg på!

Något jag tycker är riktigt patetiskt är alla dem realityserier som finns. 
Ni vet sånna pogram som the real housewives of orange county,familjen kardashian och ja alla sånna 
efterblivna amerikanska realityserier där det bara är en massa drama hela tiden. 
Blir riktigt arg när jag sitter och kollar på sånna serier. För allt dom säger och alla dom 
bråk som hela tiden startar, självklart så är dem iscensatta och man ser igenom dom så 
himla tydligt. Och att dom tjänar en massa pengar på låtsas bråk och all den drama
gör mig bara ännu argare.
Fyfan. Sluta sänd skiten snälla! Riktigt tråkigt att kolla på och alldeles för tjatigt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0