-Emmis! ♥ -

Känner mig som en död säl.

ALDRIG MER.
Hade tänkt slänga ur mig en massa svordommar som skulle beskriva hur jag mår just nu,
men så kom jag på att det kanske inte var så lämpligt. Idag mår jag som ett as. Mår så himla dåligt.
Igår då hade vi massa problem med att hitta till bargatan. Haha. Vi snurrade runt hur länge som helst. 
Det roligaste av allt var att den låg precis så att vi inte såg den från våran balkong pågrund av ett hus.
Så vi var närmre den än vad vi trodde. Hade iallafall jätte kul.
 
Nu ska vi se om vi orkar ta våra bakfulla kroppar och dra dem till stranden. Lika bra att ligga där och
vara döda så man får färg än att ligga på rummet.
Puss haj! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tid går ni ut på kvällen och vilken tid kommer ni hem ?

2013-07-15 @ 11:23:12

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0