-Emmis! ♥ -

Kändisen vill inte vara med på bild tyvärr. Bättre bilder kommer.

Tjenaremors! 
Förlåt om jag inte skrev något igår. Jag kom fram runt halv 7 igår kväll. 
Amanda jobbade till 9 så när jag kom hem till henne låg jag bara i hennes 
säng och väntade glatt på min älskade. 
Sen hände inte så mycket mer igår. Vi åt god middag och kollade på wallander.
Vi somnade ganska tidigt faktiskt. Var helt cptrött igår så jag somnade vid 1 tror jag.
 
Idag har jag och kändisen inget inplanerat. Eller jo. Vi ska till apoteket. 
Så långt vet jag.  Ska även försöka få bättre bilder på MANZOR! 
Puss haj! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0