-Emmis! ♥ -

Imorgon dunstar jag!

Jag är fucking hemma! 
Jesus vilken bra vecka jag har haft. Bästa veckan med dem allra bästa. 
Har dock inte tid och lust just nu att visa allting jag har köpt och förklara vad som har hänt under veckan
just nu då jag måste fixa allt inför imorgon. Lovar att det blir bättre bloggning i Rhodos. 
Har knappt kunnat blogga i falsterbo då jag kanppt har haft något internet och allt har gått yber segt. 
 
Om 4 1/2 timmar åker jag mot Landvetter. Jävlar, jag är så nervös så jag tror att jag dör.
Men detta kommer bli så kul så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Lovar som sagt bättre bloggning där nere
då vi har WIFI på rummet och jag har med mig datorn. 
Nästa gång vi hörs är jag i Rhodos. Later bitches! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0