-Emmis! ♥ -

give me a freaky boy, I'll make him sit & beg

Godkväll. 
Kom precis hem ifrån donken. Pierre och mathilda körde mig,amanda och alex.
Och fyfan vad vi skrattade i bilen. Åå vad kul. 
 
Idag har jag oc kändisen varit på gekås. Amanda köpte sig ett fint skal till sin nya telebobo.
Sen när vi kom tillbaka till falkenberg åt vi lite mat och gick till apoteket igen.
Tvungen att köpa supermedel för att behandla min super finne. Sen kom vi hem
och skickade super fula snaps till varandra. Haha fyfan vad fula vi kan bli. Helt sjukt.
Sen gick vi ner till havet och träffade alex. Drog sen till donken och vi tre i amandas säng. 
Ja. Tror att vi ska sova snart. Hoppas på det iallafall. Är trött som fan! 
 
Puss haj! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0