-Emmis! ♥ -

En utav dem värsta dagarna i mitt liv!

Hejhallå.
Hoppas att allt är bättre med er än vad det är med mig. Kom precis hem ifrån stallet. 
Har idag varit tvungen att säga hejdå till mina underbara hästar idag tyvärr,
då jag åker imorgon bitti och kommer inte hem förens om 2 veckor. Det var faktiskt
rätt tufft. Har aldrig någonsin varit borta så länge ifrån mina hästar förut. Så den sista
timmen i stallet satt jag bara och nästan grät inne i juppes box medans han åt 
utav sin kvällsmat som var 1000 gånger bättre än att sitta och gulligulla med mig. Min
lilla tokprins. Hur ska jag klara det här?
 
Idag har jag haft ganska mycket för mig. Vaknade av att rocke ringde mig klockan 12. 
Då gick jag ut och la mig och solade i ungefär en timma. Efter det övningskörde jag till 
Borås där vi skulle hämta husvagnen som vi har hyrt. Och jävlar vilken lyxvagn vi 
har hittat. Hihi. Endast det bästa duger åt familjen Johansson.
Sen åkte vi hem ifrån borås och jag drog mig till stallet. Ja det var ungefär det.
 
Nu måste jag börja packa. Ska ha med mig 2 veckors packning ner till Falsterbo då
jag inte hinner packa på lördag då jag mellan landar lite innan vi drar till Rhodos. 
Shit, hur ska jag klara det här ?
Puss haj! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0