-Emmis! ♥ -

Varnar för gamla och fula bilder , men ack så mycket jag älskar dig !

Vart ska jag börja?
Alla behöver vi människor omkring oss som vi kan vara oss själva med , ha roligt med , prata med ,
fula oss med , gråta med och ja, helt enkelt göra allt med.
Och så är det för mig med dig! 
 
Jag minns det som igår när jesper var i min säng och var jätte full och jag fick prata med dig för dig var så orolig för honom.
Minns att jag till en början trodde att du var jätte bitchig. Men ack så fel jag hade.
Jag har alltid så jävla roligt med dig. Jag kan alltid vara mig själv med dig till 100 %.
Du bryr dig alltid om mig och du lyssnar alltid på mig om jag har något som behöver lättas ifrån mitt hjärta.
Med dig kan jag dela allt.
Varje gång jag tänker på alla fula skrik , alla fula skratt , alla otroligt fula saker vi har gjort så saknar jag dig bara mer och mer.
Med dig är jag som lyckligast och jag älskar dig så jäkla mycket min bästa vän! 
Vet inte hur jag hade klarat mig igenom vissa saker i livet utan dig. 
Du är helt enkelt bäst Amanda! ♥
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0