-Emmis! ♥ -

Tänkte visa er hur min kropp ser ut just nu...

Hej alla fina och fula. MIHHIH.
Sitter i mitt mysiga rum nu och har precis vaknat.
Ingen skola för mig idag pga. persoliga skäl. Tror iallafall att jag ska gå imorgon. :)
Igår kväll hade jag väldiga problem med att somna , tror att den där blundfen kom till mig vid halv 5 :( 
 
För som är lite intresserad då hade jag tänkt lägga upp en bild på hur min kropp ser ut just nu.
Kan kanske vara lite kul för er som är intresserade att se hur den ser ut just nu för att sedan
se resultatet om 8 veckor :D 
Ja , så får det blir. 
Men det får bli ikväll sen. Nu hade jag tänkt göra lite rumträning och sedan äta frulle.
Ställde mig på vågen igår faktiskt , och där hade det hänt saker ska jag säga er ;) 
AJA. 
PUSS OCH HAJ LEVERPASTAJ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0