-Emmis! ♥ -

Svar på lite kommentarer...

du behöver komma till solen lite kanske, du är belkfet haha
TAK VAD SNEL DU E. PUS PÅ STJERTEN! ;) 
 
hon är jätte fin och om du bara ska skriva något så skriv att hon inte ska banta eller ng.
Tack , hihihi :) 
 
vill bara säga att du är perfekt precis som du är nu. tro mig du ser INTE ALLS ut som för ett år sedan, sen om du vill bli mer vältränad så satsa på det, men glöm inte att leva. fastnar du i det här med kalorier igen så blir det likadant när du slutar, att kroppen bara reagerar på sockret. ät det du vill och träna bort det istället! ALDRIG vetat om någon som är lika bra som du är, glöm aldrig det min prinsessa. Älskar dig så det inte finns ord till det, lär dig älska dig själv med, för du är perfekt, tro mig <3 
du är duktig om du klurar ut vem det här är mihihi
och juste, hoppas du inte tar det som att jag inte stöttar dig, för det gör jag precis som alltid, men vill att du ska gilla dig själv, precis som alla andra gör!jag mår dåligt när du tänker på dig själv på det sättet, för du är SÅ mycket finare än du tror.
 
Älskade älskade älskling , klart jag klurade ut att det var du.
Har jag berättat för dig någon gång hur underbart bäst du är?  Tack för att du alltid finns vid min sida
och stöttar mig i det jag gör. 
Du vet ju att jag har ändrat ''taktik'' nu och jag mår än så länge bra utav viktnedgången.
Jag älskar dig så grymt mycket och du bertyder så himla mycket för mig. 
Tack bästie för alla fina ord. Dom stärker verkligen ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0