-Emmis! ♥ -

Så , nu vet ni hur den ser ut just nu. Om 8 veckor kommer ni få se en helt annan , vältränad och slank kropp!

Fastän det är ett dygn senare, så kommer bilderna på min kropp nu.
Snäll var inte för hårda mot mig.
Jag håller på att fixa min kropp. Det är ju därför jag går ner i vikt och tränar den! :)
 
 
Nu kommer antagligen någon perfekt människa tänka:
''Gud vad patetisk hon är som lägger ut sånna bilder.''
Men då jag känner väl lite såhät , bara låt mig. 
Det här är min blogg , min kropp. Det är inte värre än att om jag skulle lägga badbild med bikini på mig eller? 
För sånna bilder är helt okej att lägga upp. Vad är skillnaden?
Materialet på tygen? 
Jag vill visa hur min kropp ser ut just nu för att ni ska kunna se någon skillnad sen när jag har nått mitt mål.
Så enkelt är det! 
Over and out bitchet!  ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0