-Emmis! ♥ -

R.i.p. Kommer sakna er!

Kan jag ha haft en jobbigare dag än idag eller?
Inte nog med att sista lektionen idag var historia. Vem fan lägger in en 1 timmes historia som sista lektion en fredag btw?
Iallafall gissa vad jag lyckades göra? 
Spräcka mina favorit rosa byxor. 
JÄVLA FI**A. 
Skulle göra ett utfallssteg och det klarade inte mina byxor så dom bara ,  kcssssshhhhh :( 
Vet inte vad jag ska göra , är jätte ledsen. RIP.
Iallafall. Hoppas eran dag har varit bra. 
Kom nästan precis hem ifrån skolan. Har hunnit äta lite mellis och byta om från skjortan och dem trasiga byxorna.
Blev grekisk yoghurt med frysta hallon och blåbär. Galet gott var det! :D 
Nu ska jag snart gå till stallet. Ni får ha det.
PUSS HAJ!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0