-Emmis! ♥ -

Måndag och det betyder ..... Vägning.

Shenare bloggen.
Somnade med tobbe i lurarna och hade väntat mig att vakna upp med honom.
Men icke. Hans dator dog under natten ;) 
Iallafall.
Vaknade vid 1 tror jag utav ett sms och det första jag gjorde var att väga mig. Och gissa vad??
Jag har gått ner 1,6 kilo sen förra veckan. Känner mig otroligt grym och stolt över mig själv. :D 
Har inte fuskat en ända gång denna veckan och jag har skött mina promenader och min joggning.
Jag har ju heller inte ätit kolhydrater på 1 hel vecka heller.
GRYMT JOBBAT EMMA! ;)  
 
Nu har jag precis lagat lite mat till mig själv. I brist på ingredienser hemma så blev det champinjonstuvning med broccoli.
Så är helt galet mätt nu. :) 
Snart ska jag väl ta tag i livet och gå till stallet.
Men vi höres sen. Puss haj! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0