-Emmis! ♥ -

Kanske är det brist på kolhydraterna som gör mig så jäkla trött?

Hejhej alla fina trogna bloggläsare. :)
Jag har bokstavligen varit helt slutkörd efter att jag har kommit hem ifrån stallet.
Rider ju båda hästarna nu varje dag och det har sugit ut all energi.
Så direkt när jag kommit hem har lagt mig direkt i soffan och kollat på nya serier och sedan slocknat som ett ljus.
Så min energi har inte helt räckt åt till att blogga. Har liksom kännt att  den har behövts läggas på annat.
Men ja , det går prima med min kost. Förutom igår, då jag åt lite potatis. Men inte mycket så tror inte att det skadade ;)
 
Igår hopptränade jag och cymcym. 
Har ju gått bättre kan jag lungt säga. Har ju haft ett uppehåll nu på snart en månad och hon var het som f*n.
Och Jag behöver rutin. Behöver hoppa varje vecka för annars rullar jag tillbaka till ruta 1.
Eftersom hon var het och jag inte är van vid heta hästar , tog jag i henne för mycket och hon stannade två gånger.
Det fick ju mig att bryta ihop och bli livrädd. :( 
Haha , fegis..
Aja , det är bara att komma igen nästa vecka ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0