-Emmis! ♥ -

Jag är rädd för att smsa först , för att jag är rädd för att jag ska vara för mycket eller för på.

Jag tror inte att det går en dag utan att jag tänker på vad jag ska göra med mitt liv.
Jag vet att jag vill göra något i mitt liv som gör att jag kommer sitta sen när jag blir gammal
och tänka tillbaka på alla crazy saker som jag har gjort i livet.
Jag vet också att jag vill åstadkomma något i livet som jag sedan kommer att vara stolt över.
Det finns så mycket saker jag vill göra hela tiden.
Men rädslan för att misslyckas stoppar mig alltid.
Jag är alltid så jävla rädd för allting.
 
Tillexempel.
Jag är rädd för att träffa nya människor, för att jag är rädd för vad dom ska tycka om mig.
Jag är rädd för att pröva nya saker.
Jag är rädd för att smsa först , för att jag är rädd för att jag ska vara för mycket eller för på.
Jag är rädd för att vara mig själv inför folk, för jag vet att om jag är det tycker folk bara att jag är konstig.
Jag är rädd för fart.
Jag är rädd för förändringar.
 
Men jag börjar bli trött på att vara rädd hela tiden. Jag orkar inte mer.
Jag vill inte att den dumma räddslan ska hålla mig tillbaka i livet.
För jag vill som sagt åstadkomma något i livet. Och hur ska jag kunna det om jag ska gå och vara rädd hela tiden?
Så jag tänker börja nu.
Jag tänker sluta vara rädd för saker som kommer att få mig att utvecklas som människa.
Visst , det kommer att bli svårt. Men jag måste försöka. 
För vi lever bara en gång. 
i lev
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0