-Emmis! ♥ -

Halv dygnade igår. Men sen sket det sig :/

Godmorgon. 
Vaknade precis. Pratade skype hela kvällen igår med Hugo och Max + att elias kom in i samtalet där någon gång.
Skulle egentligen ha dygnat men Hugo dissade och somnade så vi andra kännde väl att det var helt ok för oss oxå! 
Så jag somnade vid 6 tror jag ;) 
Och imorse när man vill sova , då får man fan aldrig sova. 
Då kommer min pappa och bankar på dörren och sen ringer oskar och väcker mig.
Jag hatar när folk väcker mig :( 
BAJS PÅ ER! 
Idag är det tävligsmöte i stallet. Ni får höra sen i vilka lag jag ska vara med i. 
Har inte riktigt bestämmt mig själv än ;) 
Aja , men nu ska jag till stallet. Vi höres! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0