-Emmis! ♥ -

Gårkvällen. Whoohohoohh

Tjohejjj!
Jag kan iallafall säga att jag hade skit kul igår.
Livet är ändå meningslöst. Visst jag och Amanda var jävligt glada och kanske lite fjortis.
Men vafan. Jag festar inte så ofta och när jag väl gör det så vill jag verkligen köra!
Jag är inte en människa som dricker varje helg. Så när jag väl kör. Då kör jag liksom ;)
Mår iallafall fett dåligt över hur mycket kalorier jag tryckte i mig igår.
Men som sagt. Fyfan vad kul jag hade! Träffade massa människor som jag inte träffat på as länge :D 
Men en sak jag blir så arg på är människor som inte kan hantera alkoholen.
Dom vet hur dom blir när dom dricker och ändå ska dom dricka och starta bråk!
Menmen. Jag hade kul med min bästis och vi bråkade inte!  haha ;)

Imorse mådde jag väl inte super bra. Och att gå upp 11 för att träna kändes ju sådär.
Tur att pia kunde rida henne lite först.
Jag har världens bästa häst och tränare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0