-Emmis! ♥ -

Från kram till sex. 100 frågor om mig!

PERSONLIGT :
1. ditt fullständiga namn? - Emma Maria Johansson

2. Vad är klockan just nu? - 00:04
 
3. längd? - 173
 
4. vikt? - HEMLIGT
 
5. smeknamn? - Emzter, emmis.
 
6. vart bor du? - Hålan gråbo utanför lerum
 
7. vad gör du på fritiden? - Är i stallet hos mina fina hästar, är med mina vänner.
 
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Jag är lång och ganska tjock.
 
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - Hela min kropp.
 
10. vad är du mest nöjd med? - Älskar mitt hår och min rumpa
 
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - Jag tycker att jag är en glad och snäll tjej som är nyfiken på livet.
 
12. vad vill du jobba som äldre? - Psykolog
 
13. hårfärg? - Chokladbrunt
 
14. ögonfärg? -Grön
 
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? -  Jag biter på naglarna
 
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - Jag är nöjd med mitt utseende imellanåt.
 
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Jag bryr mig jättemycket. Alldeles för mycket.
 
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Nope det tror jag faktisk inte förutom att duscha skulle jag inte klara mig utan.
 
19. någon vana? -  Äter alltid frukost.
 
20. berätta något som du nyss lärt dig? - Att man kan utveckla sin gård på farmville.
 
21. vad heter din bästa vän? - Bästa vän(ner)... Sofia och Amanda.
 
22. hur många nära vänner har du? - Jag har så att jag klarar mig.
 
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Nej. 
 
24. vet många personer vem du är? - Givetvis. Kändast i världen.
 
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Emma, finns inte så många som heter det.
 
26. är du snygg? - Givetvis.
 
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Ja , pappa betalar mig för att umgås med Amanda.
 
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Sussie.
 
29. vem sov senast hos dig? - Amanda

ROMANTIK:
30. vill du ha ett förhållande? - JAAAAAAAAA!!!
 
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Äldre men ändå nära min ålder.
 
32. är du kär? - Nej tyvär. Men önskar att jag var det.
 
33. tycker någon om dig mer än som vän? - Vet faktiskt inte.
 
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - Nej egenligen inte. Hinner inte med förhållande.
 
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - lite udda fråga ohyes!
 
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Nej egenligen inte. Jag brukar faktiskt falla för fula kilar ;) 
 
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Jag älskar inte.
 
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - GIVET.
 
39. i din klass? - Nej verkligen inte, det skulle vara som att dejta en bror ju..

FRÅN KRAM TILL SEX: 
40. har du kramat motsatta könet? - Ja mysigt som bara den!
 
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Ja om jag vill kramas så varför inte? haha
 
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? - Ja såklart !
 
43. har du pussat någon i motsatta könet? - neee urschh vad äckligt,
 
44. har du pussat någon i medsatta könet? - Ja!
 
45. har du pussat den du tycker om? - Nej , kramar räcker.
 
46. har du pussat någon inför folk? - Ja!
 
47. kysst någon inför folk? - Ja kanske det.
 
48. hånglat inför folk? - vad är det? 
 
49. vem var ditt första hångel? - Lucas
 
50. hur många har du hånglat med under en kväll? - Nu börjar det bli privat ja haha, i'm not a player.
 
51. vem är ditt bästa strul? - Måste nog vara hmmmmmmm.. 
 
52. och vem är ditt senaste? - Theo tror jag han hette. HAHAHA. Fråga amanda..
 
53. ditt snyggaste hångel? - åååååå. Så många har varit snygga.
 
54. skäms du över att hångla inför folk? - Nej det skulle jag inte säga, men strular deffenitivt inte med vem som helst.
55. haft sex med någon på offentlig plats? -NEJJJJJJ! 
 
56. haft sex överhuvudtaget? - Sex är väl en siffra? Kan man ha en siffra?
 
57. hur gammal var du första gången? - Knepigt det där.
 
58. hur gammal vill du vara första gången? - Ville väl inte ha sex före äktenskap
 
59. blivit dumpad efter sex? - HAHA, ja jävla äckleN.
 
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Jadå.
 
61. har du gjort något av detta med de medsatta könet? - Efterbliven fråga haha..

TANKAR OCH SKIT
62. har du någon fobi? - AA, handleder och halsar.
 
63. har du någon allergi? - faktiskt , enligt läkaren mot gröna äpplen. Men jag äter det utan problem
 
64. vad tänker du på innan du somnar? - Beror på vad som har hänt under dagen. Oftast på saker som gör mig ledsen.
 
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? - Shit vad pin!

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Att någon tycker om mig, fast lika charmerande att höra komplimanger om ens utseende, right?
 
67. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Beror på om jag är kär, men just nu '' en galen kväll men tjejerna.''
 
68. vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Bästa vän.
 
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Väldigt ofta haha.
 
VAD VÄLJER DU?
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Icke oskuld ålder 13 isåfall.
 
75. vänskap eller förhållande? - Vänskap men beror på situationen.
 
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - Med finaste personligheten självfallet.
 
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? - underkläder.
 
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 13 isåfall

SKULLE DU?
80. kunna byta liv med någon? - Ja, fast max 1 vecka.
 
81. isåfall vem då? - Zac Efron.. bara för att testa vara kille.
 
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? Springa runt i bar överkropp ute.
 
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? -Nej inte för så lite.
 
84. Pussa en främmande kille på stan? - Om det var en utmaning, JA.
 
85. kunna sova ute på vintern? - Gör jag hela tiden.
 
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - USA, Frankrike eller Spanien
 
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - NEJ.

KLÄDSTIL:
88. anser du dig själv vara en speciell stil? - Diggar min stil eftersom jag klär mig utefter vad jag känner mig bekväm i men speciell vet jag inte.
 
89. vad klär du dig i oftast? - Svarta tighta jeans, en snygg top, skinjacka, typ.
 
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - YES BOX
 
91. klär du dig dyrt? - Ja, oftast.
 
92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - Modestilen av dessa.

SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG:
93. pussat någon? - Nej.
 
94. Dansat? - Nej.
 
95. fått en kram av en helt okänd? - Nej.
 
96. ringt någon? - Ja 
 
97. blivit uppringd, vem var den senaste? - Ja.. Mamma.
 
98. funnit kärleken? - Inte vad jag vet just nu
 
99. kollat på google? -Ja faktiskt

SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? - Hundra år, nejmen ca 23 minuter för klockan är 00:27  wink
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0