-Emmis! ♥ -

Fortsätt skriva till mig att jag har fel. Fortsätt skriva till mig att jag gör på fel sätt. Jag kommer inte ta åt mig av era ord. JAG SKA VISA ER ATT JAG KAN OCH ATT JAG KOMMER ATT LYCKAS.

Något jag kan blir riktigt jävla sur på är när människor inte kan acceptera att alla inte har samma åsikter.
Hur hade världen sett ut om alla tyckte likadant om alla saker? 
Det hade inte riktigt funkat , right?
Som det här med hur vi tjejer ska se ut?
Vissa tycker om smala tjejer , vissa tycker om kurviga tjejer och vissa gillar lite rundare tjejer.
Så är det liksom. Vi kan inte alla tycka lika.
Kan inte folk bara acceptera att alla tycker olika och att huvudsaken är att man trivs i sin kropp.
 
Jag har fått blandade rektioner ang min viktnedgång och om det här med att jag har valt att utesluta kolhydrater.
Jag uppskattar eran omtanke jättemycket. Men vad ni än säger så kommer ni inte få mig att ändra inställning.
Ovasett om ni säger till mig att jag redan har en ''go'' kropp kommer det inte ge någonting.
Jag trivs inte med min kropp och så enkelt är det. Jag mår dåligt var ända gång jag kollar på min kropp i spegeln.
Att gå ner i vikt och få en fastare kropp är det ända sättet för mig att kunna börja acceptera mig själv.
Så go on. Fortsätt skriva till mig att jag har fel. 
Fortsätt skriva till mig att jag gör på fel sätt.
Jag kommer inte ta åt mig av era ord. 
Om du inte kommer att komma med kloka ord som kommer att visa ditt stöd..
Skriv då ingenting alls! 
JAG SKA VISA ER ATT JAG KAN OCH ATT JAG KOMMER ATT LYCKAS.
Om 11 veckor. Då jävlar ska ni få se! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0