-Emmis! ♥ -

Försöker vara det dom vill att jag ska va men när jag somnat på natten har jag glömt om jag själv mår bra.

Jag vill va vanlig vad det nu är.
Jag vill göra fel och erkänna det.
Om du vill ha mig ,så säg till.
För själv vet jag inte vad jag vill.
Jag har försökt att ta tag i nån men händerna kan inte hålla still.
Och jag kan gråta först när dom har gått , ja mina känslor har jag svårt att lämna bort.
Om dom tror att dom har sårat mig har dom bara missförstått.

Jag börjar om varenda dag.
Försöker vara det dom vill att jag ska va
men när jag somnat på natten har jag glömt om jag själv mår bra. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0