-Emmis! ♥ -

Egentligen jag bryr mig otroligt mycket om vad folk tycker och tänker om mig men ibland orkar jag bara inte.

 
Vad jag har förstått så tycker väldigt många att jag är ''konstig'' .
Okej , visst fine. Jag är väl inte direkt normal.
Fast vad är normal egentligen? 
Egentligen jag bryr mig otroligt mycket om vad folk tycker och tänker om mig men ibland orkar jag inte.
Jag tycker att vi är alldeles för stela och jag tycker att man måste våga bjuda på sig själv.
Så okej , tyck att jag inte är normal då. Tyck att jag är konstig , speciell , ful what ever! 
Så det är sån här jag är och kan du inte ta mig bara dra då  och låt mig sköta mitt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0