-Emmis! ♥ -

DFTBA - Don't forget to be awesome

Hej alla vackra! 
What's up dudes? 
Jo men med mig är det väl bra. Har blivit frisk från min förkyldning. Är enbart lite snuvig.
Idag har det varit full rulle. Gick upp 10 för att skynda mig till stallet för att säga hejdå till malin som flytta till strömsholm idag.
Sen fixade jag och red båda hästarna. Blalaabla. Samma sak som vanligt ;)
Kom hem för en liten stund sen och har hunnit laga lite mat till mig själv.
Blev ost- och skinksås med broccoli+ massa grönsaker.
Jappjapp. Nu ska jag sova lite tänkte jag. Är ap trött.
Men vi höres. ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0