-Emmis! ♥ -

Att folk aldrig kan låta mig sova!

CHACHA bloggen Emma här.
Har precis vaknat och ligger just nu i min säng och pratar i telefon med Oskar.
Somnade vid 5 igår, låg först och snckade skype med tobbelobe och när jag precis somnat så ringer ogge the man ;) 
Inte ok.
 
Igår var jag med min bästa homie! Vi var på bio och hahah filmen den sög på riktigt.
Skit tråkig var den. Inte rolig någonstan. 
Sen dog min mobil som vanligt så var påväg att inte komma hem :( 
 
Idag får vi gäster. Mina kusiner/ deras familjer kommer hit. Ska bli super mysigt :D 
Sen om jag hinner ska jag åka till kungälv. Men det är bara om jag hinner ;) 
Men guys, WE HEARS! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0