-Emmis! ♥ -

Äckliga jävla rykten.

Vart man än vrider och vänder sig så finns det alltid idoter som inte har bättre för sig än att sprida falska rykten.
Blir så jävla less på dagens ungdomar som måste göra sina liv lite mer spännande genom att hitta på saker.
 
Idag efter spanskan kom det fram en tjej till mig som sa att hon hade hört att jag hade legat med hennes kille.
Har aldrig ens hört talas om den här killen förut och vi umgås inte ens i samma vänskapskrets så jag förstår
inte varför någon ska anklaga mig och hitta på att jag har legat med honom.
Aja , jag kan inte göra mer än att säga att jag inte har gjort det.
Skulle ALDRIG ligga med en kille om jag visste att han hade tjej. Just saying! 
Fula äckliga människa som sprider falska rykten! DÖ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0