-Emmis! ♥ -

ååå vad jag älskar ....

...  JUPPE ♥
 
...Killar som kan sjunga och spela gitarr.
Kan du det och är snygg då är det rätt säkert att du får mig på fall ;) 
 
...Låtar på norska och danska. Föutsatt att låten är bra så lyssnar jag hellre på norsk och dansk musik än på svensk.
 
...människor som jag kan vara mig själv med.
 
... att springa runt hemma och låssas att jag är med i en musikvideo.
 
... livet när det bara rullar framåt och inte bakåt. :D
 
... att det snart är vår och att man kan börja springa utomhus då! 
 
... Amanda! ♥ 
 
... att det snart är fredag. PARTYPARTY! 
 
... att snacka skype tills jag somnar.
 
... att kolla på killen som jag har en crush på. ;) 
 
... när killen jag har en crush på skriver till mig i chatten.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0