-Emmis! ♥ -

Vissa saker kan ju bara STOPPA UPP NÅGOT!

JÄVLLAAA AP BAJS KISS BLÄÄÄÄ AAAPPAAS FLODHÄST VATTENKANNAS DUKS ÄCKELSKORV KÖTTFÄRSLIPA ÄCKLEPOTATIS MAKARONS BIFFSTROGANOFFS TOAPAPPERS BORD DATATS ÄPPEL BAJS SKIT ELEFANTS SKIT VAD ARG JAG BLIR ! 
 
JAG ORKAR INTE SKOLAN MER. ÅÅÅ.
DET ÄR SÅ TRÅKIGT ATT PLUGGA SÅ ATT JAG SPYR. OCH HISTORIAN TAR DÖD PÅ MIG.
DET SUGER! DET SUGER SUGER SUGER! 
TUR ATT DET SNART ÄR SPORTLOV. DET BEHÖVER JAG.
OCH DET ÄR INTE LÅNGT KVAR TILLS DET ÄR SOMMARLOV.
Fy jäklar vad jag ska köra i sommar ( och nej inte övningsköra) ;)
haha , kommer lätt bli den bästa sommaren ever! Kommer bli bäst bäst bäst med mina bästa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0