-Emmis! ♥ -

Tog ett romantiskt bad med...

 
Hej alla fina och väldigt fula! 
What's up with you guys?
Här händer inte mycket faktiskt. Ska snart till mina hästar.
Det ska bli najs :D
Hade tänkt att rida ut båda idag i det underbara värdret. Får bara se till att skynda mig så att det inte hinner bli mörkt.
 
Gårdagen spenderades med min prinsessa. Var egentligen meningen att vi skulle gått på bio.
Men jag har inget buskort och CP vässtrafik har gjort det så komplicerat med att ta sms-biljett -.-'
Så istället var vi hemma och bakade bullar. Hahah.
Det blev många fula skratt. Inte minst när vi insåg att vi varken hade kavel eller bullformar hemma.
Så vi fick använda en vinflaska som kavel. :P
Bularna blev bra , givetvis så blev mina bäst... ELLER? ;) 
Sen medans dom jäste så passade vi på att ta ett bad.
Alltså hade jag en underbar fredagskväll med min bästis. FÖR TILL SKILLNAD FRÅN ANDRA UNDOMAR KAN 
VI HA KUL UTAN ALKOHOL. , SÅ VI BEHÖVER INTE DRICKA VARJE HELG , WOP ;) 
 
Saffes bullar! 
Mina bullar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0