-Emmis! ♥ -

Svarar på lite goa kommentarer.

Vad har hänt med sofia, är inte ni kompisar längre?
Nej tyvärr , jag och sofia är inte kompisar längre. 
 
är en person som är född här men har föräldrar från ett annat land invandrare? ska dom skickas ut också om dom inte beter sig? och varför är personer som dricker varje helt patetiska? alla har väl olika intressen? bara för du inte har några vänner och sitter hemma varje helg
En person som är född i sverige som har utlänska föräldrar är svensk medborgare.  
hihi , nej precis. Jag är bara avundsjuk på alla som super varje helg för att jag inte har några kompisar.
Så är det :/ 
Little mr/mrs anonym. Låt mig ha mina åskiter så kan du få ha dina.  Ha en bra dag :) 
 
Har du tänkt på om du äter rätt? Hur du själv mår inombords? vad är det du tänker på när du ska försöka sova? Du kanske har helt enkelt vänt på dygnet, men du borde ju bli extremt trött någon gång? humm.. Trivs du i ditt rum? Det kanske är din säng som gör besvär.. Men jag själv skulle kolla om jag åt rätt :)
Jag tror tt jag tänkte alldeles för mycket när jag ska sova. För äter rätt det gör jag. Och vänt på dygnet har jag inte gjort. Och i mittt rum trivs jag jätte bra.
Jag har alltid haft problem med att sova , ända sen jag var liten. :( 
 
Men lilla hjärtat :( hoppas han slipper mer kolikkänningar nu!
Det har han som tur är. Han saknar dig säger han :) 
 
Och om en svensk inte sköter sig? Är det helt okey eftersom den personen inte är invandrare, var ska vi skicka svenskar som inte sköter sig? Polisen? Ska invandrare tvingas lämna vårt land medan svenskar bara ska straffas med böter? Ja du det låter väl jävligt rättvist, invandrare ut, svenskar kvar? Super bra 👍
Jag säger inte att det är mer okej att svenskar inte sköter sig än om det är person som inte ursprungligen kommer ifrån sverige. Och med att inte sköta sig menar jag ju självklart grövre brott som misshandel , våldtäkter, mord osv. Jag anser att om man kommer till vårat land ska man följa dem lagar och regler som finns här annars kan dom lika gärna stanna kvar där dom kom ifrån. 
Sen vill jag bara påpeka att jag absoult inte är rasist och
jag har absoult inget imot människor som kommer ifrån ett annat land.
Krammiis Emma :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med dig och sofia?!?!!?

2013-02-12 @ 14:45:20

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0