-Emmis! ♥ -

Micahel kors väskan är snart min.

Åå jag har verkligen världens bästa mamma och pappa.
Som ni vet ska jag ju utomlands i sommar med sofia.
Och idag belv det bestämt att min syster ska åka utomland med mina kusiner.
Och då ska mamma och pappa betala den resan åt henne.
Så då bestämde dom att dom ska betala min resa med :D 
Men smart som emma är så räknade hon ut att hon måste ändå skaffa sig ett sommarjobb.
Så då bestämde vi att jag sparar ihop till resan själv som det var sagt innan och så 
ger mamma och pappa mig pengarna som skulle ha gått till resan nu istället.
Jag menar. Det blir ju på samma sätt ändå. 
 
Så just nu sitter jag och kollar runt på michael kors hemsida och har hittat mig en urrrrrrr snygg väska som 
jag har velat ha skitlänge. Har sett att den finns på nk.
Tror jag ska köpa den och en skinnjacka från jofama by kenza 3 för pengarna! Ja det tror jag blir bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0