-Emmis! ♥ -

Frågorna jag ställer säger mer om mig I min osäkerhet. Du kan kalla det ångest. Hela kroppen den skakar, så snälla håll om mig.

Skolan tar bokstavligen död på mig. Jag ligger efter , jag försöker verkligen jobba ikapp.
Men det går ju bara åt helvete varje gång jag öppnar boken eller läser på just det där pappret vi har som läxa.
Jag orkar inte mer! 
Det är så många saker som distraherar mig hela tiden. Som nu tex. Borde egentligen skriva på mitt engelska tal.
Men istället väljer jag att blogga.
Dumma Emma.
 
Nej men hej på er.
Jodå läget är väl helt okej med mig. Hoppas att det är bättre med er.
Har gått och kärat ner mig i Daniel adams-ray. Kan inte sluta lyssna på hans musik.
Sen har ap mycket i skolan som sagt.  Sen vet jag inte vad som har hänt med mig.
Men idag är det 5:e dagen i rad jag går till skolan utan smink. Jag orkar helt enkelt inte bry mig.
Folk får tycka att jag är ful då. Jag orkar bara inte vara så utseendefixerad mer! 
Sen vet att jag bloggar väldigt dåligt men det händer lixom ingenting i mitt liv just nu.
Varje dag ser precis likadan. Och på helgerna tar hästarna all tid och sen är jag helt slut när jag kommer hem.
Aja , ville mer bara visa att jag lever. Ha det bra så hörs vi när vi hörs! :) 
 

Kommentarer
Postat av: MISS REBECCA - Ditt mode magasin på nätet

Hej :) Nu har jag reat ut massa i shoppen, väldigt fina grejer till väldigt bra priser. Passa på! Första dagen idag! allt under hundralappen som vanligt :)

Ha en fin kväll! kram Rebecca

2013-02-25 @ 19:32:32
URL: http://www.missrebecca.se/shop-13911035

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0