-Emmis! ♥ -

Mår som en pytonorm!!

Var någon b-rud som sa till mig att jag skulle blogga så jag tänkte lite ,
Wtf. Let's blog!
Idag är allt sunk. Hahah.
Hade filmkväll/mf kväll med saffe igår och det resulterade i att vi somnade klockan 6.
Och när klockan ringde vid 11 var det allt annat än lätt att gå upp. 
Dessutom vaknade jag upp med halsont. Och det där halsontet har under dagen utvecklat sig och
gjort mig täpt i näsan och även gett mig den där sjukhetskänslan nivet :( 
 
Idag har jag tränat, övningskört och sovit.
Kul liv jag har. Hade egentligen tänkt plugga när jag kom hem förut men fortsatte kolla på flickan som lekte med elden.
När vi ändå pratar sjukdom hoppas jag verkligen att jag blir ''frisk'' tills imorgon. Måste verkligen gå till skolan.
WieWie. Now la emma es le going to look at an move! 
Au revoir!
 
Gissa vems lördasggodis som är vems? ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0