-Emmis! ♥ -

Skriver en bra rubrik så att ni vill läsa min blog. LOL

Senap.
Gillar även ketchup. Skämtåsido
Idag har jag ägnat all min tid åt att plugga, förutom mellan 17 - 20:30. Då var jag in la stable och hopptränade.
Jag vet att jag säger det här ganska ofta men ni får fan ta det. Jag älskar mina hästar. Så jävla bäst är dom! 
Iallafall.
Dagen har varit bra och det gick bra att hoppa. Hoppade EN fucking METER (!?!?!) idag.
Yäääh. Kände mig rätt cool när jag susade över hindret.
 
Jag har faktiskt inget mer att berätta för er. 
Imorgon är det lov för er retards som har missat det. Kan ju vara bra att jag berättar det för er då.
Nämen nu ska jag faktiskt plugga. Har psykologi prov imorgon.
La hejdå! 
 
Lite bilder som stämmer in just nu: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0