-Emmis! ♥ -

Hoppas ni retardes förstår min engelska. Inget fel på den!

Hello civelisation! 
Today is Emmzter måring very bad! 
She think that she are sick. But she is at fighter. She are going too school anyway!
Yes , you reed right! 
 
Haha , för er retards som inte fattar min engelska så började jag med att skriva hej civelisation.
Sen skrev jag något med att Emmzter är sjuk idag men att hon ska till skolan ändå.
Andledningen till att jag är sjuk är för att jag har sovit så himla lite dem senaste veckorna.
SKÄRPNING EMMA, SKÄRPNING! 
Har iallafall precis ätit min favvofrulle.
Turkisk yoghurt med frystablåbär. Mums. Det gillade både min mage och mitt sinne.
Haha fulchey_96.
Idag är det väl inte direkt någon action i skolan. Ska visa upp min och saffes dans på idrotten.
Det är väl det närmsta action vi kommer idag.
But well! Nu avgår snart mamamstaxi ;)
(Hon kör mig till skolan idag) Puss haj! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0